Energie-Nederland kijkt terug op succesvol verlopen campagne energiebesparing

schermafdruk-2016-05-23-16-13-55-e1464257387230

Energie-Nederland kijkt terug op een succesvol verlopen campagne voor energiebesparing. Doel was de consument te prikkelen werk te maken van energiebesparing met het motto ‘Sta op uit je stoel. Een lagere energierekening begint bij jezelf’. En dat is gelukt: de campagnesite staopuitjestoel.nl is bijna 50 duizend keer bezocht in de campagneperiode.

Centraal in de campagne stond een tv-commercial die veelvuldig is uitgezonden. De commercial laat zien wat er op het gebied van energiebesparing allemaal te koop is. En hoe eenvoudig het is om via je energieleverancier in actie te komen. Een overzicht van het aanbod voor de consument is te vinden op staopuitjestoel.nl. De spot is door ongeveer 7 miljoen mensen één of meer keren gezien.

Energie-Nederland heeft in de campagneperiode veel aandacht besteed aan het beleidsthema energiebesparing. Hoe kunnen de energieleveranciers positief bijdragen aan de doelstellingen in het Energieakkoord? Wat zijn de ervaringen van energieleveranciers met hun energiebesparende producten? Waar is de consument gevoelig voor? Wordt het tijd voor een meer verplichtend instrumentarium?


U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten